Privacy Policy

BrandweerVereniging Vlaanderen draagt zorg voor uw privacy. Lees deze Privacyverklaring om meer te weten te komen over de manier waarop persoonsgegevens worden ingezameld en verwerkt op deze website. In dit geval handelt BrandweerVereniging Vlaanderen daarbij steeds in overeenstemming met de bepalingen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) of General Data Protection Regulation (GDPR).

Verantwoordelijke

De verantwoordelijke voor de verwerking is BrandweerVereniging Vlaanderen; Nijverheidsstraat 33, 9100 Sint-Niklaas

Welke gegevens verzamelt BVV?

Wat doet BVV met de gegevens?

Welke rechten hebt u als gebruiker?

U kan van deze persoonsgegevens kennis nemen door een aanvraag te richten aan BrandweerVereniging Vlaanderen (brief, fax of e-mail) en ze, indien nodig, doen verbeteren of verwijderen. Naast het recht op inzage, verbetering of verwijdering van jouw persoonsgegevens, heb je ook het recht om bezwaar in te dienen tegen de verwerking van jouw persoonsgegevens (uitgezonderd de verwerking voor gerechtvaardigde en wettelijke doeleinden). Je hebt ook het recht op overdraagbaarheid van de door jou verstrekte persoonsgegevens in een gangbare, gestructureerde en digitaal leesbare vorm te verkrijgen en over te dragen. Wij zullen alle redelijke inspanningen leveren om jouw verzoek in te willigen op voorwaarde dat het in overeenstemming is met de toepasselijke wetten en voorschriften.

Je hebt ook het recht om een klacht in te dienen bij de toezichthoudend autoriteit als je van mening bent dat BVV de geldende Belgische en Europese privacy- wetgeving niet naleeft.

Voor de uitoefening van bovenstaande rechten kan je contact op te nemen met info@brandweervlaanderen.be