Het blok is defect of ontbreekt. De inhoud ontbreekt misschien of u moet wellicht de oorspronkelijke module inschakelen.
Missie PompFier?

Je vraagt je misschien af van waar de naam Missie PompFier komt. Wel, dat is een goede vraag. Laat ons het even uitleggen!

We voelen het allemaal, dat brandweervlammetje dat in ons brandt. Het is net dat vlammetje dat ons allemaal binnen de brandweerfamilie bindt. Daarnaast zijn we met z’n allen stuk voor stuk fier op dat brandweervlammetje. We zijn met andere woorden enorm fier pompier te zijn. Zo, je weet nu misschien al wel wat er gaat komen. Missie PompFier komt voort uit dit verhaal. En niet zomaar een verhaal, JULLIE verhaal.

The real deal

Je hebt het vast al gehoord. Jenna en Jeron gaan voor #therealdeal en starten vanaf het Brandweercongres 2020 de opleiding aspirant-brandweer. De voorbije weken mochten ze bij verschillende brandweerkazernes gaan snuffelen. Dat maakte hen alleen maar meer enthousiast voor het échte werk van binnenkort.

Op het Brandweercongres zelf zullen Jenna en Jeron zorgen voor de nodige animatie rond Missie PompFier. Jij bent er toch ook bij? We zeggen je het al op voorhand, je gaat er spijt van krijgen als je dit mist. Wees er op 17 oktober 2020 digitaal bij, dat is de boodschap!

Het avontuur van Jenna en Jeron kan je volgen via www.missiepompfier.be en de bijhorende sociale mediakanalen.